Monday, 8 August 2011

eh,,kejap..kenapa awak pilih Dia? :'(

ini perbualan antara "Aku" dan "Awak".....

aku : kenapa Awak ini?
awak : apa ni Aku, Awak rimas lah!
aku : dah tak sayang Aku lagi ke?
awak : memang Awak dah tak sayang Aku lagi. sebab Awak dah ada Dia.
aku : apa? <terkejut> siapa Dia? sampai hati Awak. <sedih tapi marah>
awak : Dia lah. Awak sayang Dia sangat2. tiap2 masa Awak ingat Dia.
aku : Awak ingat Aku ni apa? Aku ingat Awak tiap2 masa tau! <marah lagi tapi sedih dah kurang>
awak : Dia dengan Aku jauh beza.  sebab tu Awak sayang Dia lebih dari Aku.
aku : siapa Dia? baik bagi tau Aku. baru lah Aku tahu hebat sangat ke Dia tu!!! <gerammm!>
awak : Allah. Aku boleh lawan?? <senyum and pergi>
aku : ......................................... <speechless>


:)))


Dia Satu-satunya : Sayangi Dia kerana pasti Dia akan menyayangi Awak <3

No comments:

Post a Comment